Yaşa Kadar Perhiz Listesi

Perhiz uygulayıp başarılı olamadınız mı? Üzülmeyin hanımlar! Sizler için hazırladığımız yaşa kadar perhiz önerileriyle istediğiniz kiloya sahip olabilirsiniz.

Fit bir karoser her kadının gerçek dışı. Ama her uyguladığınız diyetten istediğiniz sonucu alamayabilirsiniz. Dinç ve etkili bir perhiz istiyorsanız yaşa tarafından diyet listesi önerilerimize göz atmanızda menfaat var.

Kalıcı bir diyet göstermek istiyorsanız önce beslenmenize uyarı etmeniz gerekir. Kısa sürede şok diyetler uygulayarak istediğiniz etkiyi alamayabilirsiniz.

İşte yaşa tarafından diyet listesi

20’li yaşlarda perhiz

Bu dönemde metabolizmanız hızlı çalıştığından dolayı uzun dönemli diyetler en doğru olanı. Bu dönemde kilo alıp vermeler fazla tez olduğundan şok diyetler uygulamanız sakıncalı olabilir.

30’lu yaşlarda perhiz

Bu dönemde bilinçli bir diyet uygulamanız gerekir. Kalsiyum ağırlıklı olacak ancak yağ ve şeker tüketimi en üye inecek. Balık tüketimi ve K vitamini olan diyetlere ağırlık verin.

40’lı yaşlarda diyet

Metabolizmanın artık büyük oranda yavaşladığı bir dönem. böylece yediklerinize içtiklerinize dikkat etmeniz gerekir. Somut hareketliliğinizi arttırmalı yağdan ise uzakta durmalısınız.

50’li yaşlarda perhiz

Beslenmenin son derece manâlı olduğu bir dönem. Hareketliliği sürdürmelisiniz ve düşük kalorili yiyeceklere yönelmelisiniz. Kızartmaların ve tatlılardan mümkün olduğunca uzak durun.

Sizin önerileriniz neler?

 

Kaynak: Sağlıklı Yaşam, Dekorasyon Önerileri

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s